Disponibilitate 24 / 7 / 365
Prin ticket de suport si telefonic
 0371 781 387
Telefon Suport
Vanzari: comercial@hostconcept.ro
Tehnic:   suport@hostconcept.ro





servicii de hosting la cele mai inalte standarde

Incearcam sa oferim servicii de hosting la cele mai inalte standarde si ne place sa stim ca toti clientii nostri sunt 100% multumiti. In plus, pentru a confirma calitatea serviciilor de hosting oferite de HostConcept.ro garantam un uptime minim al retelei de 99,9% si un raspuns la orice solicitare de suport in maxim 24 de ore.

Garantia 1: Satisfactie garantata - Returnarea banilor in 30 de zile

Daca nu esti multumit de serviciile noastre in primele 30 zile, indiferent care ar putea fi motivul, este suficient sa deschizi un tichet de suport cu aceasta solicitare si iti vom returna suma achita in avans pentru serviciile de gazduire. Toate detaliile complete le poti afla de la departamentul comercial.

Nota: Garantia returnarii banilor in 30 de zile este conforma cu Termenii si condiitile de utilizare.


Garantia 2: Uptime retea 99,9% - Creditarea contului client

HostConcept.ro depune toate eforturile necesare sa ofere un timp de functionare de 100%. Din acest motiv, pentru un timp de functionare mai mic de 99.9%, contul tau de gazduire va fi creditat, in functie de grafic.

Lucrarile de mentenanta sunt anuntate, cu exceptia urgentelor, prin instiintari trimise catre adresele online de contact, cu cel putin doua ore inainte.

Creditarea conturilor se efectueaza astfel:

  • intrerupere intre 0′ si 1h15′ /luna (functionare 100% – 99,9%): Fara creditare
  • intrerupere intre 1h15′ si 3h30′ /luna (functionare 99,9% – 99,5%): Credit 5%
  • intrerupere intre 3h30′ si 7h15′ /luna (functionare 99,5% – 99%): Credit 10%
  • intrerupere intre 7h15′ si 14h30′ /luna (functionare 99% – 98%): Credit 15%
  • intrerupere intre 14h30′ si 1 zile /luna (functionare 98%-96%): Credit 25%
  • intrerupere mai mare de 1 zile /luna (functionare sub 96%): Credit 100%

Acest interval de downtime se calculeaza de la ora raportarii clientului, pana la ora la care HostConcept comunica ca reteaua s-a restabilit. Creditarea contului are loc in urma solicitarii clientului la departamentul comercial si are loc exclusiv in conditiile in care downtime-ul s-a datorat retelei HostConcept. Creditul poate fi utilizat pentru plata facturii viitoare sau pentru prelungirea abonamentului de gazduire.



Garantia 3: Timp de raspuns garantat – Credit per ticket de suport

Credem ca atuul nostru in industria web hostingului este suportul tehnic oferit clientilor nostri. Din acest motiv, ii acordam o importanta deosebita si suntem exigenti cu noi insine atunci cand nu reusim ce ne-am propus.

Asadar, ne-am stabit propriile standarde – orice cerere de suport prin intermediul ticketelor de suport, sub indrumarea noastra, are un raspuns maxim garantat de 24 de ore. In caz contrar, contul tau client va fi creditat cu 10% din valoarea serviciilor tale, pentru fiecare ticket.

Creditarea este valabila exclusiv serviciului de suport tehnic, unde avem disponibilitate non-stop, nu se aplica in cazul departamentului comercial sau vanzari. De asemenea, valoarea creditului cumulat nu poate depasi 100% din valoarea serviciului clientului.